Megkezdődött a második nap...

MINDENT BELE LÁNYOK, TUDJÁTOK...A HATÁR A CSILLAGOS ÉG!!!!:)))

Ma nem tudok sokat lenni, nagyon sok dolgom van. Már takarítottam, Pékségbe voltam, mostam, de még kell főznöm, vasalnom, jön du. a barátnőm, este cardio...!:)))

Képzeljétek, végül nem futócipőt kérek a Névnapomra, hanem megcsináltatjuk a bringáinkat, már rájuk fér, és minde hétvégén elmeygünk kirándulni bicajjal...így döntöttünk inkább. Szivesebben bicajozok a családdal, mint futok egyedül!:)

És még valamit kapok, cardióra, narancsbőrre és feszesítésre való gatyát (sport boltban lehet venni!) próba szerencse:)) Tértől mell alattig tart...szét lehet sülni benne állítólag!:))

Fogyisok: A táblázat javítva lesz:)))) És késő este is leszek, ha bárkinek kérése, kérdése van!!!

Csodaszép idő van Lányok!!!! Élvezzétek, töltődjetek fel, érezzétek az energiát és küzdjetek örömmel az álmotokért!:))

Megjegyzések

  1. Nekem van ilyen gatyám, csak számomra kicsit nehézkes benn a mozgás. Annyira tapad, meg nem is nyúlik. Az viszont tény, hogy brutálisan izzadsz alatta.
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Igen, mondták, hogy olyan m a búvár ruha...megpróbálom...pont cardio dance-re szántam...ott meg kéne mozogni rendesen, na majd elválik.:))) De a cél akkor elérem, izzadok:))

    VálaszTörlés
  3. Jó, hogy emlékeztettél a gatyóra. Megcsináltam most benne BA Lendületben-t és csavarni lehet a vizet a bugyimból :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény