Most írták a csajok...

...hogy megjelent az Alakreform. A honlapon az volt, hogy szerdán fog, a baj az, hogy nem megyek ilyen vacak időben sehova, de majd Apa hoz nekem!:) Köszi Lányok, hogy szóltatok!:D

Ebédem végül finike volt, de 10 dkg főtt tészta az nulla mennyiség, 20 dkg-t ettem!!:))))

Na, ma nagyon ügyike voltam...bár az idő is rá segített, mert be vagyunk zárva egész nap, úgyhogy megcsináltuk Amival (tündér volt segített, közben játszott....imádom!) az Emeletes élvezetet és a sós rudakhoz (ami pizzás lesz) bekevertem a tésztát, mert annak 12 órát állnia kell!

Emeletes is még hűtőben pihen, gondoltam kb. 2 órát hagyom...aztán kóstolás!:)

Kicsit máshogy csináltam, mint a recept, ennek oka, hogy nem mindenem volt itthon, ami kellett volna!:)


Ezt a recit kaptam:
EMELETES ÉLVEZET hozzávalók:

1. réteg
25 dkg darált háztartási keksz (én 20 dkg mert a zacsiban annyi volt:)
5 dkg Ráma margarin
5 dkg porcukor
kevés tej

2. réteg
20 dkg túró (én 25 dkg mert negyed kg-t vettem)
porcukor
2 dl tejszín (én habtejszínt)
1 cs. vaníliás cukor

3. réteg
2 cs. Aranka vaníliás krémpor
5 dl tej
1 cs. vaníliás cukor
(tök másképp csináltam: nem volt itthon csak főző puding, abból 2 vaníliás puding, 5 evk cukor és 8 dl tej)

4. réteg
2 dl tejszín
5 dkg porcukor
(ezt is máshogy, mert csak 2 dl tejszínem volt, azt a túróba tettem, úgyhogy habport 1,5 dl tejjel felvertem és egy habfixxel!)

Tetejére kb. 5 dkg reszelt csokoládé (én színes csokidarát tettem rá)

A darált kekszet összegyúrom a cukorral, a margarinnal és egy kevés tejjel. Csak annyival, hogy linzertészta keménységű legyen. Egy közepes tepsibe (30 x 30-as) vagy egy nagyobb pie formába egy kevés darált kekszet szórok, hogy ne ragadjon le, és belenyomkodom a keksztésztát.

A túrót, ha nagyon darabos mixelőrúddal krémesítem, összekeverem a porcukorral, a vaníliás cukorral, majd a habbá vert tejszínnel és a kekszre simítom.

Az Aranka krémport a tejjel egy elektromos habverővel jó sokáig keverem. Minél tovább keverem, annál keményebb krém lesz belőle. Ezt a túrókrém tetejére simítom.

A tejszínt felverem a porcukorral és a vaníliás krémre kenem. A tetejére reszelt csokit szórok, és a hűtőbe teszem tálalásig.



Szóval kicsit máshogy, de remélem finom lesz:)

A SÓS (képen pizzás) RUDAT a Jegeskave.hu-n találtam....sztem Isteni lesz, holnap sütöm!:)

http://jegeskave.hu/receptek/sosakkenyerek/legegyszerubb-sos-rud


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény