NAGY NYÁRI ÁTALAKULÁS-FOGYI VERSENY!

Fogyásra fel Lányok! :)))))))))))))

Ha még nem érted el az álom súlyodat, akkor vágj bele te is!

Pár dolog amit tudni kell a versenyről:

1, Verseny időtartalma 3 hónap!
Április 19-július 19-ig tart.
Így a verseny végeztével, augusztusban lehet már feszíteni!:) Aztán maximum csinálunk majd egy őszi versenyt is!:)

2, Jelentkezni: a nonoeletmod@gmail.com lehet, tárgyba kérlek azt írd: NAGY NYÁRI ÁTALAKULÁS.
Amit küldj el nekem: fényképet (csak nekem lesz meg, ez sehova nem kerül fel természetesen, max a fogyi végével, ha szeretnétek, egy ilyen volt, ilyen lett képsorozatot!), név, kor, súly adatokat. Illetve, hogy hány cm vagy, ezen kívül mell, derék, csípő, comb, kar és nyak cm adatokat is.

3, Táblázat lesz, amiben fel lesz tüntetve:
Név (lehet álnév is), kor, magasság, induló súly, heti mérlegelés eredmény, álom súly.

4, Heti mérlegelő lesz, minden hét végén, vagyis vasárnap várom a beszámolókat, amiben szerepelnie kell súlynak, és lehetőség szerint (fontos lenne!) fényképnek (mindig ugyan abba a ruhába!) és egy rövid leírásnak, hogy ment az elmúlt 1 hét. Hétfőn a táblázat mindig frissítésre kerül és írok egy bejegyzést, röviden, átfogóan mindenki leírásával. Havonta, kérek cm adatokat is küldeni!

5, Nem a leadott kilók száma lesz mérvadó, mindig %-os arányt fogunk nézni, mert úgy korrekt azt gondolom mindenkivel szemben!

6, Cél: egészséges fogyás és a mozgás szeretetének öröme!:) Nekem nagy öröm lenne, ha a kcal számolással fogynátok le, mert tapasztalatból tudom, nagyon jó módszer! De ha mással fogytok, az sem kizáró ok, hisz bármely diétáról is beszélünk, a lényeg a Kitartás mindegyiknél!

7, Mindenki úgy csinálja a diétát és a szerint, ahogy gondolja, hisz felnőtt emberek vagyunk. Vagyis lehet inni fogyis porokat, italikat, teákat, lehet szedni vitaminokat, sokan szednek krómot, L-carnitint...mindenki ahogy gondolja. Én nem szedtem semmit anno, a 4321 italt próbáltam, de nem jött be. Ahogy jónak látjátok!

8, Becsatlakozni be lehet a 3 hónap alatt, de az új tagnak fel kell vállania, hogy a többiekkel szemben hátrányban van.

9, Célom szponzort szerezni, ötlet megszületett, "folynak a tárgyalások", ahogy biztosat tudok, rögtön jelzem felétek!:)

Nem tudom, mindent leírtam-e. Nem lesznek buta kikötések, hogy heti 5 torna muszáj, meg csak ilyen vagy csak olyan, vagy nem ehetsz ezt vagy azt. Nem, ez a verseny arról szól, hogy erősítjük egymást, kitűzünk mindenkinek egy célt, és addig de addig nyomjuk, amíg el nem érjük!

Tudom, ez csak egy blog, én is csak egy Anyuka vagyok, de tudom, mit jelent elérni az álmodat...és én segíteni fogok neked/nektek, mert képesek vagytok rá. Tudom! És elérem veletek. Már most büszke vagyok rátok:)
10, Akik eddig jelentkeztek:
Pufoka, Stream, Vera, Tündi, Émi, Pampers, Gyöngyi, Cini, Kozmaedo, Zuzmi, Hollolindy, Gabcsi, izmír, Krisztácska, Ancsa, criticall, Napraforgó, Vicus, fura, Adri, Pandi, t-anita, lazsuci, Gina.


VASÁRNAP ESTIG KÉREM SZÉPEN A LEVELEKET! :) HAJRÁ CSAJOK!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény