Nehéz nap...

A tegnapi cardió annyira szuper volt, de majd mneghaltam úgy görcsöltem közben, pedig a Tanár is nagyon formában volt, jókat táncoltunk, de nem tudam úgy csinálni ahogy szerettem volna, de nem kényeskedtem, hisz nem azért mentem...de egész éjjel szarul voltam és ma is. Ma sztem pihi nap lesz. Nem tornázok.

Este nem vacsiztam, hazaértem és le is feküdtem, mert nagyon éhes voltam. Ádus pizzát vacsizott 6 kor, én kefirt, nem akartam bepizzázni cardio dance előtt:)

Meg is lett az eredménye: 65 kg vagyok:))))))) Szuper. Ezt szerettem volna Húsvétra:))) Mert biztos lesz sütizés...megsütök a csokis kiflit, abból is tuti eszek. Meg muffint is sütök:))) Szóval lesznek finomságok!!!:DDD

Ma pörkölt lesz az ebéd, nagyon régen volt már.:) Ama is szereti a husit:))

Már legszivesebben ma elmennék fodrászhoz, már nagyon szeretném az új hajat....de majd kedden, előbb úgy sincs helye:)

Ha felkel Ama sétálni megyünk...bár hideg van, de nem baj, ki kell mozdulnunk:))

Mindenkinek csodaszép napot:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény