Nehéz napok...

Utána néztem, tegnap volt telihold...akkor azért az ehetnékem? Én már nem tudom, de egy tuti, 6 kor ettem két melegszendvicset és végre nem vagyok éhes. Remélem ezzel a végére értem a 2 napja tartó éhségemnek:)

Holnap amíg Ama alszik, mindenképpen vm ugri-bugri-ra tornázok, nem erősítés. Mert fáj oldalt a csípő csontom...lehet megerőltettem. Továbbá, holnap még a bicaj:)))

Szeretek mozogni, bár tény estére nagyon fáradt vagyok, de ennek több oka is van, nem csak a testmozgás. Kicsikém aktivitása, egész nap a levegőn vagyunk, plusz háztartás..szóval nem unatkozok, akinek van gyerek tudja milyen ez. Bár én imádom. Ha rajtam állna, nem anyagiak stb...én szívesen vállalnék, akár 3 Gyereket is. De kettő lesz. Vagyis kettő a terv.:)

Ádus masszíroztat, én lassan lefekszem, mert holnap is húzós nap lesz, és még sütnöm is kell, illetve nem kell, de sütni is fogok:)

Estére teszek fel egy képet, ezt sütöttem a vasárnapi kerti partyra, kókuszos-csokis kosárka, csoki pudinggal töltve:



Aztán nem ilyen finomságokkal álmodni, nekem!:))

Szép álmokat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény