Örülök!!:)

Ma 22 percet futottam...és nagyon boldog vagyok emiatt!:))) Jól éreztem magam közben, jól esett és csak futottam, futottam!:))) A végére nem is lihegtem...olyan jó volt!:)) Legközelebb nagyobb lesz a táv, a cél 25, aztán 30 perc...:)))

A végső cél, heti 2-3 szor 30-40 percet futni!:)

Legközelebb pénteken fogok futni!:) Aznap mikor futok, napközben hasizom gyakit csinálok, így volt ez ma is!:)

Holnap RR INEP+vádli!:)

Ma pihenés volt és mivel eszegettünk Amival finiket, így 5 óta már nem ettem semmit, illetve futottam, így kompenzáltam!:))

Sokan kérdezték, és IGEN SZEPTEMBERTŐL ÚJABB FOGYI VERSENY INDUL!:)

Addig is, aki csinálja, mindent bele! Bízzatok magatokban, kérdezzetek a c-boxon, a Lányok nagyon felkészültek és segítőkészek!!! Segítünk, amiben tudunk, a többi rajtad múlik!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény