A sport szeretete...

Ezt Ádus fogalmazta meg nagyon jól, mikor kimentük a Margitszigetre a hétvégén kirándulni és terepszemlére a fogyi talihoz. Futni szerettem volna a futópályán, de nem engedte, azt mondta: Most már aztán elég ebből, régen a legtöbb mozgás amit végeztem maximum a sex volt, most meg állandóan csak sportolnál!:)))

És igaza van! Egy év alatt a sport imádatom elég magas szinre lépett.:))) Természetes, hogy majdnem minden nap tornázok, hogy napi kétszer sétálok, hogy a Névnapomra sport cuccokat kérek (erről bővebben lent), hogy megcsináltatjuk a bicajt, mert tv-zés helyett hétvégenként tekerni fogunk.

Hogy hogy alakul ez át? Nem tudom, szépen folymatosan, ahogy felépítettem azt a világot, amiben élni szeretnék, mikor rádöbbentem 24 évesen, hogy én nem akarok 98 kg lenni! És egyszer csak a mindennapjaim része lett a sport, a mozgás...

Régen is sportoltam, de nem így, ilyen hévvel, ilyen örömmel és szeretettel!:)

Nagyon nehezen kezdtem a tornát, akik akkor olvastak tudják, Bogimtól kaptam az első CD-ket, duci, aerobzóna, Kickbox...aztán már hiányzott. Soha nem késő...

Van nekünk egy fogyi társunk, sztem nem bánja, ha kiírom a nevét Lazsuci, akire olyan büszke vagyok, 55 éves, 121 kg kezdte, most 88 kg....és még mindig nyomja, itt van velünk, és nem adja fel!:)))))

Lányok soha nem késő, sportoljatok!!!!!



MÁS! De ide vág...

Mit kértem a Névnapomra? Fogyi gatyát..meg is kaptam....tök jó!!! Főleg mert tök szépen formálja az alakot, mire bele nyomorítom magam:)))) Bár nem vettem kicsit L-est, pont feszül, de tudok benne mozogni! DE! Odaértünk a sport boltba, kértem a Hölgytól, kérdezi:
Kinek lesz?
Nekem!
Neked, minek, olyan vékony vagy?
ÁÁÁ mondom van még min változtatni..
Hát te tudod....

Olyan jól esett, persze Ádus forgatta a szemét, h Ő megmondta h ez felesleges nekem, meg minek, meg így is csont és bőr vagyok (szerinte!:)) édes imádom, mert még így is megvette, h Ő rosszul van tőle:)) Szóval jól esett amit a Hölgy mondott. Nem kezdtem bele, hogy nem mindig volt ez így....amikor rákérdeznek, mindig mondom mennyit fogytam, de úgy magamtól nem. Mert már ez a természetes!:)))

És kaptam még mást is, 2 aerobic gatyát, 3/4-est és amilyen felsőm van fekete-fehér is, pántos sport, amiben van melltartó varrva, olyat is még egyet türkiz színbe!:))


NONÓ SZÍVE NAGYON BOLDOG, KÖSZÖNÖM SZÉPEN ÁDUS, TE VAGY A LEGJOBB FÉRJ A VILÁGON! :))

Megjegyzések

  1. Nonó, most meg én bőgtem, ahogy leírtad h nem mindig voltál ilyen vékony. Ádus biztos boldogan vesz Neked bármit, mert csodálatos anya és feleség vagy. Büszke is lehet Rád!
    Apa ma, adott egy puszit mielőtt nekikezdtem a Norbi kickbox 2-nek és azt mondta h ügyes vagyok. Olyan aranyos!

    Lazsuci gratula, veled vagyunk!
    /Bosyl/

    VálaszTörlés
  2. Drága Bosyl:))) Meglátod eléred az álmodat, ilyen szuper Férj mellett, aki így támogat meg főleg:)))

    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia drága Nonokám, én is naon buszke vagyok Rád. Nem is tudod mennyi erot ad, ha olvashatom a naplódat. Én már elértem a -22 kg-t, már "csak" 7 kiló van hátra. Párom ma megjegyezte, hogy szebb vagyok, mint valaha és ha nem ismerne megint elso látásra belém szeretne :-)
    Hát nem éri meg ezért a drága férjeinkért mindent megtenni? Még1 nagy pusz Neked, na meg kis manódnak is.

    VálaszTörlés
  4. Szia drága,

    7 kg az már neked semmi, főleg 22 után...szuper vagy!:)))

    Köszönöm:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény