Súlytartás 1 nap zárása...:)

Oda figyeltem, hogy rendesen egyek ma.:))) Le is írom, mit ettem, ennél többet nem tudok, meg nem is esne jól, én úgy érzem elég is ennyi kaja.

F: tejeskávé
R: 1 zsemle, 1 sz felvágott
E: tejszínes-sonkás tészta, 1 sor Milka csoki ( 4 kis kocka)
U: 1 zsemle, 2 sz felvágott, fél paradicsom
V: Ua. mint az uzsi (6 kor vacsiztam)

És napközben kétszer voltunk sétálni, kétszer 1-1 gombóc fagyi:)) De azt le is sétáltam rögtön!:DDD Futottam a gyerek után ide-oda!:)

Ma szendvicset kívántam, látszik is.:)) Jó lesz a nyár, mert tízórai és az uszi mindig gyümölcs lesz...sőt sztem a vacsi is:)) Imádom a dinnyét, epret, málnát, cseresznyét.:)))

Szeretném tartani ezt a korai vacsorázást, ez sztem jó dolog. Eszel, de nem késő este, sztem így szépen tartható a súly!:)

Mindjárt indulok cardióra, jól fog esni!:)))

Csodaszép estét!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény