Súlytartás 2. nap!:)


Tegnapi cardió-ra nagyon elfáradtam, Amival sokat voltunk kint, 3 szor sétáltunk, szaladgáltunk, nagyon fáradt voltam. Végig táncoltam a cardiót, de ha pl. itthon lettem volna, tuti kikapcsolom a DVD és leheverek a tv elé...biztos nektek is szokott ilyen lenni, hát nekem is. De mivel ott voltam, csinálni kellett.:)

Ma viszont, valami mást szerettem volna tornázni mint RR-t. Elővettem a Béres A.: Nyerj időt...anno 85 kg körül megszereztem a DVD, 30 perc révén, gondoltam csinálgatom, de betettem és már a bemelegítés sem tetszett, főleg mert követni sem tudtam. De gondoltam, ha a cardió dance-n tudom követni a tanárt, ez is menni fog már. És tényleg!!!:) Ráadásul tetszett is, végig súlyzózás volt, kis kar munka, azt úgy is ritkán csinálom, jó volt a popsi rész, has....tök más mint a RR, ezért is jó, mert kell a változatos mozgás.:) Nagyon jól átmozgatja az egész testet!!!!!:) A vége annyiban nem tetszett, hogy olyan 5-7 perc tuti van a nyújtás...biztos megszoktam már, hogy a Rékánál 1 perc...:))))

Mai ebédem sült csirke lesz, hagymás krumplival és du. tuti megyünk fagyizni is:)))

Lassan kel Ama is, és megyünk ki!:) Na elkiabáltam, már mondja: Anya gyereee...:))))

Mindenkinek csodaszép napot, kitartást a mai naphoz is...mindent bele Lányok!:) Érjétek el az álmotokat!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény