Súlytartás 3. nap!:)

Tegnapi pizza után, ma mérlegre álltam és 63 kg vagyok!:)) Szuper...De azért ma nem fogok beenni vacsira. Nem is tudnék, mert 6 kor kell kb. vacsiznom, mert 8-ra megyünk cardiora, utána meg már nem szoktam enni.:)

De tegnap jól esett a pizza és most már bele is kell, hogy férjen.

Tegnap nézegettem magam a tükörbe, és sok sok torna még mire a csípőm, belső combom olyan lesz mint szeretném, de kg már tényleg egy kg sem kéne fogyni, mert felül tiszta csontos vagyok...de alhas, belső comb, csípő, fenék, még sok meló van vele...dehát ez sok sok torna és hónapok munkája, ha nem évek.

De nem baj, időm, mint a tenger!!:)))

Ma reggelim, egy fél sajtos perec volt, Ama maradéka, ebédem mákos guba lesz, délután virslit fogok enni, már kitaláltam. :)

Ma frissítem a táblát, tudom el vagyok maradva, de nem volt időm. Ma remélem frissíteni tudom.:))

Ama alszik, szaladok gubát csinálni!:) Aztán kint leszünk megint egész nap!:DDD

Mindent bele Lányok...
már majdnem két hét eltelt!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény