Süti süti napocska...:)

Tegnapi nap nem volt túl fényes....rossz idő=fáradtság, rossz kedv, édesség evés. Amici nagyon nyűgős sztem jön a 10. fogacska...

De ma már sokkal jobb a helyzet. Főleg, mert nem kívánom az édességet (nőcis napnak volt tegnap betudható), bár még fáj a hasam, de jó kedvem van....HISZ SÜT A NAPOCSKA!!:) Amának is jobb a kedve de azért nyűgős még, de ma leaglább már ki tudunk menni, és így jobban elvan, mint szegénykém bezárva a lakásba!

Ma eddig egy fél sajtos perecet ettem, amit Ama hagyott. Ebédre pizzát sütök, megígértem Ádusnak:))) Ma elterveztem és be is tartom, hogy nem eszek édességet:))) És húst is max annyit amennyi a pizzán van, kicsit "tisztulni" szeretnék:)))

Sütöttem tegnap majom kenyeret, ami nem más mint keksztekercs, finom nagyon...csak picit édes, és kb 10000000 kcal:)))))

Húsvétra csokis kiflit sütök, amit a jegeskave.hu-n találtam, Bejja nagyon gusztusos, biztosan Isteni receptje:

http://jegeskave.hu/receptek/desszertekedesek/csokis-kiflik



Szerintem nagyon guszti "fornettis csokis":))) Sztem imádni fogja mindenki:)))

Holnap pedig Vendégeink jönnek, nekik sztem muffint fogok készíteni, már ezer éve nem csináltam, Isteni Kler muffin:D, jó kis házi baracklevárosat:)))

Tegnap cardió elmaradt, így a RR Kismama 1 trim 20p. csin meg, abban nincs hasizom, és az nem is ment volna tegnap. Viszont ma este cardió....addig remélem jobb lesz a poci, mert mindenképpen megyek!!!!:)

Rám fér, ugyanis a tegnapi édesség és a nőcis nap eredménye= 66 kg....Nonóka, vissza vissza 65-66 közé...:))))

LEGYEN MA MOSOLYGÓS, SZÉP NAPOTOK:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény