Sütikék, mert megígértem...

...egyik sem diétás...de néha lehet, módjával, nem egy egész tepsivel!:)

Brownie-m:
Nekem is morzsálódik, de ha hagyom kihülni teljes, akkor nem esik szét, mikor vágom fel....nekem 10 dkg kakaót mondak, annyit teszek bele, de nem édes nagyon. De ha valakinek igen, akkor ízlés szerint... (15 kockánál: 195 kcal/kocka)



Emeletes Élvezetem:

nagyon finom, de legközelebb lehagyom a tetejéről a tejszínhabot, nekem így már túl gejj volt...de ajánlom (bár tény, kiszedni a tesiből művészet!:), igaz sztem a fanta szelet finomabb. Azt még nem csináltam, a Nővérkém szokott, de az isteni!:) Na, majd jövőhéten!:) (Tegnap elszámoltam, 16 szeletnél: 203 kcal/szelet)



Pizzás tekerentyűm:

nagyon finom, Vendégváró, hamar kész, bár tény a tésztát előző nap be kell keverni, állnia kell 12 órát...gusztusos és finom:) Bár nem tudtam, hogy tudom feltekerni, de jegeskave.hu-n elmagyarázta Roxám, köszönöm! SIKERÜLT!
(12 darabnál: 258 kcal/db)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény