Szavazás napja...

...mindenkinek szabad akarata és joga, de én megyek ma szavazni!:)))

Ama most aludt el, szaladok tornázni, RR Kismama 1 trim lesz.:) Jól fog esni:)

Már fő a töltött kápi, végre eljutottam odáig, hogy megfőzzem!:))) Nagyon finom az illata, nekem az egyik kedvenc kajcim. :)

Délután Vendégeink jönnek, készültem Brownie-val.:) Sztem sikeres lesz, mert olyan fini ez a sütike, általában mindenki imádja!:)

Na, szaladok is, ma megyünk még pár helyre is, mindenkinek csodaszép vasárnapot!:D

Még annyi, hogy reggel 65 kg voltam, mostanában sok a süti, nasi meg a kenyér, vissza kell fognom magam, azt hiszem jövőhéten veszek Norbi 1 kenyeret és 1-2 N1 édességet...:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény