Szépséges napot...

...jajj nekem.:) Szuper a csevej fal, próbálok eleget tenni nektek!:D



Réka Magazint kiolvastam, sztem érdemes, ha másért nem, akkor azért mert nagyon lelkesítő és le írja a frankót, amikkel fogyi közben találkozol, holtpont, beszólogatások...stb. A tornákat nem tudom leírni, azok képekben vannak megadva és a DVD (2008, 2009) mozgásokat mutatja be képekben, az eleje pedig mindig egy DVD részlet. Minden nap jó 50 perces mozgás 30 napon keresztül, fűszerezve kis kondi teremmel és futással.
Mikor azt írtam majd írok ki részeket, még nem tudtam, hogy ez egy komlpett diétás és edzés terv...mint egy kisokos, így nem tudok kivenni belőle dolgokat!

A kajcik jók, de 1-1 nem túl egyszerű és az alapanyag sem könnyen beszerezhető, hacsak nincs a közelben Update bolt...de ha már az U1 kenyeret eszed, veszel lisztet és még 1-2 dolgot, már jó lehetsz!:)



De én azt vallom: kcal számolás, Update-tel kiegészítve....nekem ez vált be!:) És minnél több mozgás!

Ma reggel 64 kg voltam...! :) Éljen!:)))

Most sült ki az első adag pizzás az előbb, abból ettem egyet....nyamika finom, 15 db lesz belőle (nekem) kcal ma kiszámolom ígérem....tuti nem kevés hisz 25 dkg vaj és lisztből áll az egész szinte...de nagyon jó Vendégváró és isteni finom (sajnos:)!:)


Nem írok helyesen és Rékásodok....:) ezek a negatív kritikák jöttem a falon...nem baj a negatív vélemény is építő lehet, ha az ember úgy érzelmezi!:) És én úgy fogom, figyelni fogok, mind a kettőre!:)



Csajok, attól, hogy esik, és be vagyunk zárva....KAPJUK MÁR ÖSSZE MAGUNKAT...nehogy már, itt a nyár és mi meg siránkozunk! Nem!!! Fejben dől el...tessék helyre tenni a dolgokat, tessék elhinni (fejben!!) hogy jól laksz az abonettől is, minek neked a kenyér?
Ehetsz édességet, de ha teheted olyat ami diétás, ha nem akkor példa: Végy egy cs. pudingport, 3 dl tej, édesítő, és készítsd el, ahogy szoktad alapból is...lesz 3 dl pundingod...ami két étkezésre is elég...és szinte csak a tejben van kcal...! Okosan, gondolod végig és menni fog!

Nekem is nehéz...úgy fogytam le, hogy itthon vagyok a gyerekkel, mindig itt a hűtő, tele finomakkal, pundingok, turórudi, krémtúró Amának....de nekem is a N1 punding, és turó rudi pontok...abból 1 pont 30 kcal...ha nagyon nem bírom, bekapok egyet!:

Mikor a gyerek aludt, vagy alszik, nem aludtam Soha!!! vele délután vagy napközben, de nem is tévéztem, vagy nasiztam, tornáztam!!!!! Lekötöttem magam, blogot írtam, hogy segítsek ezzel magamnak és másoknak, olvasgattam a neten, hogy jól csináljam, hogy tanácsot tudjak adni nektek, hogy lássatok sokféle, fajta diétát, látásmódot!
Vagy persze Háziasszonykodtam, de meg szoktam tudni oldani ezt is!:D MERT MEG AKAROM!

Akard és akkor menni fog...tedd bele szíved-lelked és akkor nem lesz akadály!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény