Szuper volt a Réka torna...

Mindenki más tornáját szereti...Én, Rékát szeretem nagyon! Akkor is ha van aki szerint, sokat írok róla, vagy éppen olyan akarok lenni, mint Ő. Tetszik amit és ahogy csinálja, a lelkesedése, a kő keménysége...:)

Megismert, emlékezett rám Ceglédről, na ez még jól is esett nagyon nagyon!!!:))

Azt mondta Lányok, ami nagyon fontos:
"Saját magatoknak feleljetek meg, mert soha senki nem fogja a munkátokat úgy értékelni vagy elismerni mint Ti a saját magatokét...ezért kell küzdeni!!!"

Ritussal kemények voltunk...végig nyomtuk:))) Én egyszer álltam meg a fenék résznél, mert konkrétan begörcsölt a seggem:))) ÁÁÁ az egész annyira nagyon jó volt!!!:DDD Teljesen feltöltődtem!:)

1 kor ettem utoljára, így torna után az összes sütiből ettem 1-et....na csak 5 féle volt, de jól esett nagyon:))) Kaptunk 10% kedv a Pékségből, így majd megyek venni 1-2 dolgot:)))

Csak egy baj van...hogy eltelt ez a nap, pedig úgy vártam....egy képet készítettünk hármasban...holnap felteszem:))

Csodaszép álmokat, nekem holnap tuti az izomláz.

UI: Holnap nagytakarítást csinálok, lehet csak este leszek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény