Szuper...

ez a gatya...bárki bármit mond.:) Nekem nagyon tetszik. Nem nehéz benne mozognom, de mégis jól tart, és elég jó alakot is ad:))) Igazság szerint ugyan úgy izzadtam cardió végére, mint szoktam (vagyis nem égetett, meg ilyesmi), de mikor felül letűrtem, megnéztem, a hasamon folyt a víz....rávettem a nacimat és irány haza (autóval) mikor hazaértem, mintha bepisiltem volna, az egész gatyám tocsogott...itthon levettem és a bugyimból szó szerint kicsavartam a vizet....a bőröm pedig isteni sima lett....olyan jó:)))

Nem volt olcsó, de szuper ez a cucc!!!!:))))

Mai kajcim:
F: tejeskávé
R: 7 dkg lenmagos kenyér, májkrém
T: 2 zabfalat
E: 2 merőkanál babafőzelék, 5 dkg lenmagos kenyér, 1 gombóc fagyi
U1: 3 dkg lenmagos kenyér, 1 sz sonka
U2: 1 körte
V: 15 dkg savanyú káposzta

Vicces volt, elvittük fagyizni a Gyerekeket, ők fagyiztak, mi Ritussal savanyú káposztát ettünk!:))) Így sétáltunk az utcán:)))

Torna: 1 óra cardió (fogyi naciban!), háromszor fél óra séta, Amival.

Ma már nem tudom feltenni az újonnan küldött adatokat, majd holnap, mert Ádus nincs itthon.:( Nem sokára meglesz az új lap-topom ami mindent tudni fog végre!:) Nem sok kérés van, csak apróságok, azt akkor holnap.

VÉGE A MÁSODIK NAPNAK...ugye milyen gyorsan telik az idő...mindent bele csajok! Nagyon ügyesek vagytok!:))

Megjegyzések

  1. Igen tényleg jobb alakot csinál, bár nekem alul még a leszorított zsírt kinyomja, az nem túl látványos. De az majd elmúlik és feszes leszek! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény