Úgy örülök...

...a csevegőfalnak!!!:)) Szuper, olyan jó dumcsizni veletek Csajok!:))) Így még "élőbb" a blog!:DDD

Nos, az Alakreform, sztem szuper magazin. Tény, én elfogult vagyok. Jó, mert jók a recik benne és erőt ad. Tetszik a hangvétel, a lelkesítő napi bejegyzések...nagyon tetszik. De tény kicsit naplószerű, bár gondolom ez a lényeg. Kicsit "barátibb" hagvételű, barátnős segítségnyújtás!:D

Én még a negyedénél tartok csak, de ahogy olvasom a torna része brutál! Pl: átmozgatás RR 2009 40 perces majd kar és has....másnap átmozgatás RR 20 p comb és 20 perc fenék, majd kar gyakik...másnap konditerem. Kicsit húzos...leaglábbis nekem. Tény, ha valaki eredményt szeretne, rövid távon (30 nap) akkor ne napi 20 perceket tornázzon, mint én. De nekem ennyi fér bele, másnap több, másnak még kevesebb. Én kiegészítem cardió edzésekkel (1-1,5 óra).

A konditermi torna is kell, mert jó a taposás és a futógép, de én arra nem szánok időt, hogy kondiba járjak, viszont arra, hogy cardióra, arra igen, ki mit szeret, kinek mi esik jól.

De összességben tetszik a Magazin:))) és ki fogom olvasni, és nem 1 recit el fogok készíteni az tuti!:DD

Nos, mai kajcim:
F: tejeskávé
R: 1 sz rozskenyér (4-5 dkg), light joghurtos szendvicskrém, 1 sz. sonka
T: -
E: 20 dkg milánói sajttal, 1 kávé
U: 1 fél szelet emeletes élvezet (195 kcal)
V: 2 füstli, 1 evk. mustár, N1 pita (nagyon finom Ádus hozta nekem:)))

Mai torna: RR 2009 comb 20p.

Abban is igaza van a Rékának kell a változatos torna testnek és léleknek...nagyon beálltam az INEP talaj és az Add Önmagad talaj részekre...ezért csin ma is a comb részt, meg egyik nap a popsi 20 p.-et....holnap cardió...kell a változatosság!!!:)

Nagy HÍÍÍÍR!!!! Ma a Norbi Pékségbe mondta a Hölgy Ádusnak hogy jővőhéten pénteken jönnek érdre a fitness centrumba a Rékáék a Road show keretében!:)))) A sportcsarnokba szerette volna a Pékséget vezető nő tartani, csak nem tudta kit kell keresni, most már megismerte Ádust és még egyszer hívni szeretné Rékáékat és akkor még egy banzáj lesz...elvileg!:) Ugye Ádus annó beszélt a Norbival a ceglédi tornán erről, de abban maradtak majd a menedzser keresi időben Ádust és akkor a pékség vezetőjével intézkednek majd!

Csodaszép estét mindenkinek:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény