4 nap a Fogyi Taliig.:)

Már annyira várom, akárhányan leszünk, szuper lesz.:)) Kis ajándékkal szeretnék készülni, még nem tudom mivel, de ki találom addig!:))))



Ma eddig egy zsemlét ettem sajtkrémmel, füstölt mozarellával.:) Ebéd isteni finom rakott krumpli lesz!:)) Aztán semmi.:) Na jó, nem semmi, de csak vm könnyű, mert reggel 63 fölé mentem...szép!!:))



És ma lesz cardió is...de kipróbáltam a Tatarek Rezső tornát. 10 perces...de nagyon jól esett...kis bemelegítés carió előtt. Has és farizmot csináltam. nagyon jóóóó feeej a csávó! Nagyon csíptem, sztem nagyon jó arc!:))) Egyik nap lenyomom vele a 60 percest...:)) Így cardiós napokon, vagy ha vm lightosra vágyom akkor 2X10 percet.



Várom továbbra is a cikkeket, mert már csak holnapra van egy! Köszönöm!!!:)



Ma reggel séta közben elgondolkoztam valamin. Nagyon szerencsések vagyunk, vagyis a legtöbb ember az. Van az utcánkban egy sérült fiú, már elmúlt 30 éves, mindig az ablakban ül, köszön mindenkinek aki arra megy. Gyerekkoromban nagyon féltem tőle, emlékszem. Természetesen már nem, minden reggel köszönöm neki, rá mosolygok, mikor nagy ritkán nyitva az ablak, beszélgetek vele, egyszer mikor kint volt, odaengedtem Amit, és olyan boldog volt az a fiú! Neki másfajta álmai vannak mint nekünk. Ne feledjük soha, hogy lehet egy mosollyal amit más felé teszünk, boldogságot okozunk. Az álmait nem teljesíthetjük. Nem lehet ettől teljes az élete. De boldoggá tehetjük a napját. Tegyünk meg mindent azért, hogy mi és a körülöttünk élük élete boldog legyen!:DD

És gondolkozzunk el rajta, mi az álmunk? Mert mi el tudjuk érni, egészséges, fiatal emberek vagyunk...mindent elérhetünk, amit igazán akarunk!!!:)



KÖSZÖNÖM, mindenkinek aki segít a fogyi versenyben javítani a hibákat, ha valaki kimarad stb...nagy fába vágtam a fejszémet, nem tudtam ekkora volumenű lesz a dolog. És nekem az első a család. És ezért nem pontos minden és nincs kész rögtön. De remélem, azért szívesen vagytok tagjai ennek a szuper csapatnak.



Már csak este leszek megint...mert kint leszünk egész nap! Lassan kel Ama...

Továbbra is mindent bele Lányok!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény