Annyira jó volt ma!:))))

Elfáradtunk Ritussal és a Gyerekekkel, de szuper volt a mai Állatkert. Jó volt kikapcsolódni, nem ugyan az a rutin minden nap, mosni-főzni, ugyan arra bringázni, sétálni. Jó néha mikor kicsit más egy-egy nap.:))) Nagyon élveztük!:)))

Beautiful frame


Ebédünk Burger King-es kajci volt...Ritus nagyon óvatos volt, büszke is vagyok rá, én menüt ettem.:) Jól esett nagyon, azóta is csak iszok..:) De sebaj este úgy is ledolgozzuk cardión!:))

Tegnap este egyedül voltam, végül pedikűröztem és chipset ettem, és megnéztem egy jó kis filmet, mire vége lett Ádus is hazaért. Én nem szeretem ha nincs itthon. Írtátok, jó néha egy kicsit egyedül. Igen, biztos jó...de mi annyira egyformák vagyunk, nem akadályozzuk egymást, nem csesztetjük, mi akkor érezzük jól magunkat ha együtt vagyunk. Ha pedikűrözök, Ő is odadugja a lábát, hogy neki is, ha x-boxozik, mellé ülök és beszállok én is. Mi ilyenek vagyunk. Lehet túlzás, de mi így szeretjük egymást, mi így vagyunk boldogok!:)

Ma is hiányzott az Állatkertből...de hát dolgoznia kell. De kevés az a közös program amiből kimarad, Hála Istennek!:))

Gyerekek:)) Keri Lányom: Adri, Keri Fiam: Dávid=Ritus gyermeki, és Ama:)

ÉRTÜK ÉRDEMES ÉLNI!!!

large black and blue frame


Large oval frame

Large black and pink  frame


Tényleg szuper nap volt! Nagyon élveztük!:)

Többi kép: http://nononaploja.blogspot.com/2010/05/allatkertben-voltunk-szuper-volt.html

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény