Családi nap...

....volt mai is és lesz holnap is!:)))) Szuper! :D A legjobb, mikor hármasban lehetünk!:)

Sajnos viszont Ama két napja nagyon sír...lefekvéskor üvölt értem, és mikor már elaltatom, ahogy visszateszem üvölt...soha nem szokott. Pici kora óta, bevittem, ének, simi, puszi és aludt reggelig. Hiszti tudom, de megszakad a szívem. Ha fájna valami neki akkor az napközben is fájna, ráadásul nem is új helyen alszik stb...de már második este és nagyon megvisel!:(

Mindezt tetézi, hogy állandóan ennék...reggel már 64 kg voltam...ajjajjjj, nagyon vissza kell vennem. És még tornázni sem tudok rendesen, ami nagyon nagyon hiányzik. De sajnos a kezem még fáj!:(((

DE! Holnap Zumba lesz a "bemelegítés", aztán RR 2008 comb 20p!:)

Mindennek ellenére csodaszép estét nektek!!!

Megjegyzések

  1. Talán Ama egy szellemet lát (a gyerekek még látják azt, amit mi már nem) és attól ijed meg.
    Az én unokaöcsém mikor kicsi mindig látott egy nénit a szoba sarkában felül. Csak annyit tudott mondani, hogy "néni" és integetett is neki.

    VálaszTörlés
  2. Igen, Ama is látja Őket, ebben biztos vagyok...de tőlük nem szokott félni. Mindig mosolyog rájuk. Hiszem a 3. szemben is. Sztem próbálgatja meddig mehet el...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény