Csodás napunk volt!:))

A Vasúttörténeti Parkban voltunk, fantasztikus volt. Ritusékkal voltunk 7-esben!:) Sokan sétáltunk, vonatokat néztünk, vonatoztunk, nagyon jól éreztük magunkat. Hazafelé Étteremben voltunk, tényleg fantasztikus nap volt!:))) Képeket, holnap teszek fel!:))

Ama ma délelőtt 20 percet sírt alvás előtt, most este 5 percet se....bár alvás előtt Apa mesélt neki, én pedig a szobában mindent megsimogattam vele, elmondtam mi hol van, mindent szereti Őt..stb. És Úgy nézem ez be fog válni!:))) Kialakult a félelem érzete, ami normális dolog. De nem szabad emiatt mellénk venni a ágyba vagy kézben altatni, inkább rá kell jönni, mi lehet a baj. Ami nem könnyű....!:)

Ma délelőtt nyomtam 20 p. Zumbát...isteni volt és utána a RR 2008 comb 20 percet, vagyis 40 perc torna....annyira jól esett. Szerintem holnap is Zumbázok (hosszabbat!), kedden Zumba és RR 2009 comb = 40 perc, szerdán elvileg cardió, csütörtökre pedig lesz pilates tornám, azt fogom megcsinálni!:))

Most tetszik nagyon, hogy 1-1 erősítő mozgás előtt (jelen esetben comb, mert ahhoz "nem kell kar") nyomjak egy kis táncot, bemelegítés és átmozgatás gyanánt...és még izzadok is egy jót!:)

Kezem egyre jobb! Bár még érzem...súlyos edzés még 1,5-2 hétig nem lesz!

Most pedig Neveletlen Hercegnőt fogok nézni!:DDD

Szép álmokat!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény