Csodaszép idő van!:)

Kész vagyok mindennel, már csak sütni kell a husikát (rostélyos, mustáros-borsós pácban), így egész du. kint leszünk Amicivel.:)) Szerintem tekerünk is egyet.:)

Összedobjuk mindjárt Ádussal a táblát, aztán nekiállok tornázni az INEP 20p talaj résznek.:)

Tegnapi cardió annyira jó volt, nagyon élveztem, pörögtem. Irtóra jól esett!:)

Nagyon várom a szombati nyílt napot!:) Biztos szuper lesz, és sztem nem baj, ha elárulom a fogyi versenyből Gabcsi-val megyünk!:))) Olyan jó lesz, egyedül sem leszek, megismerem Gabcsit is!:)

Holnap abból a tésztából, amiből utoljára a pizzás tekerentyűt csináltam, csinálni fogok mustáros-virslis rudakat. Biztos nagyon fini lesz, már bekevertem, mert ugye 12 órát állnia kell!:)

Hétvégére pedig pizzát sütök, már kitaláltam.:) A tegnapi pudingos piskóta darabok elfogytak...az egész családnak nagyon ízlett!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény