Epres piskótatekercs!

Rossz idő, bezártság....így sütöttem ma is! És finike lett!:)

Recept:
2 evk., 3 dkg rétesliszt
3 evk., 4 dkg teljeskiörlésű rozsliszt
5 tojás
2 evk. folyékony édesítő
---------------------------------------------------------
25 dkg eper ( 20 dkg-ből csinálok pépet!)
1 cs vaníliás pudingpor
pici víz
1 evk. folyékony édesítő
(legközelebb nekem elég az 1 tk is sztem!)


Piskótát elkészítem a szokásos módon (lásd vaníliás piskóta csíkoknál!). Mikor viszem a sütőből egyből összetekerem, hogy később ne törjön (Roxa tanácsa volt!)

Epret turmixolom, 1 evk. foly. édesítőt teszek bele. Mindezt edénybe tűzre teszem, a vaníliapudingot pici vizel kikeverem, majd szépen lassan hozzákeverem az epres pépemhez. Szépen összeáll az eper jam!:) (Roxa tanácsa volt, h pudinggal javítsam az állagát, bevált!)

Mikor kihűlt megkentem a piskótát, karikára szeletet epret teszek bele, feltekerem és kész!:)))

Isteni finom, az egész 840 kcal lett. Nekem 9 szép szelet lett belőle, vagyis 93 kcal/db!:)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény