Első májusi hétfő!:))

Nem indul túl fényesen.:( Esik az eső...remélem a hétvégére jó idő lesz, mert péntektől-vasárnapig ezer programunk van!:)

Lányok, a main kívül már csak egy cikk van...kérlek benneteket küldjetek még, nagyon szeretjük Őket olvasni!:)

Este frissítem a táblázatot, a ma elküldöttekkel!:))

Torna megvolt!:) B.A: nyerj időt, ahogy terveztem. Holnap pedig cardió este!:)))

Ma már ügyibb voltam kaja ügyben!
Reggelim: zsemle volt sok zöldséggel, pici margarinnal.
Tízóraim: 1 sz kalács.
Ebédem pedig: csirkemell darabok+paradicsom+hagyma+retek+kefirt összekeverem, fűszerezem és ezzel töltöm meg a Norbi Update 1-es pitámat:)) A többieknek (Ama és Ádus) palacsintát sütök. :))

Délután és este is lightos-ra fogom, mert a hétvégén durván rossz voltam. De boldog a kis szívem, mert 63 kg voltam reggel!:)) De akkor is azért nem szeretnék túlzásba esni!:)

Tény volt telihold, meg ez meg az...de akkor is, csak okosan!:)

MINDENT BELE LÁNYOK!!!!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény