Érdekes volt...

...azt mondta ma Ádus, mindenben támogat, na nem ez volt az érdekes, hanem ami ez után jött.

Azt mondta, sok mindent elképzelt, hogy hogy s miként lesz mikor majd visszamegyek dolgozni. Hogy mikor belevágtam a fogyiba, remélte, hogy sikerélményem lesz benne, mert tudta mennyire szeretném. De azt, hogy Én ennyire belevetem magam ebben az életformába, az életmódba, a sportba, soha nem hitte volna.

Büszke rám nagyon, de mikor régen délig ettem annyit, mint most egész nap, és egy pizza után 1 cs. gumicukor után még lement fél tábla csoki, ha valaki azt mondta volna, ennek a Nőnek az álma, egy gyerek szülése után azt lesz, hogy Aerobic sportedző és életmód tanácsadó legyen...kiröhögi!

De már nem, mert látja a lelkesedésemet, a szeretet amit-e felé érzek, látja, mennyire szeretnék ezzel foglalkozni, másoknak segíteni, egészségesebben, fittebben élni.

Jól volt hallani ezt tőle, mert elfogadta. Elfogadta hogy lehet máshogy is élni, mint az eddig is tettük. Én sem vagyok elvetemült, ma is pizzát vacsoráztunk, mert néha belefér, de nem mindig...

És a családom is, tudom még bolondnak néz, hogy én aki régen 5 m sétától lihegett, most keményen sportolni és tanítani szeretne, de Ők is be fogják látni. Mint ahogy azt belátták, hogy nem sok amennyit és amennyire fogytam, csak nekik volt fura, engem látva. Mert soha nem voltam ennyi. De belátták, és ezt honnan tudom? Mert Ő is kcal számolnak már és én nagyon, de nagyon büszke vagyok rájuk és a Nővérkémre főleg!!!!:)))

Értjük el az álmunkat, teljesüljön be! Harcoljunk érte...tanuljunk, a tudást soha senki nem veszi el tőlünk! Élvezzük az életet!!:)


Megjegyzések

  1. Szia Nono, gratulálok ahhoz, amit elértél, és klassz, hogy segítesz ebben másoknak is! Nekem örök küzdelmem volt a súlyommal amióta serdülni kezdtem, aztán a férjhez menés után négy gyerekem született, és bizony enni is mindig nagyon szerettem. Csak az utóbbi 20 évben voltam 75 kiló, és voltam 98. Most is fogyókúrázom (fehérje-szénhidrát szétválasztással), de élvezem, és rendszeresen sportolok is (spinning). 3 hónap alatt 8 kilót adtam le, és folytatom tovább, a célom még -5 kg. Benézek néha, mindig új erőt ad, ha más sikereiről olvasok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény