Ez az időjárás!!!

Szerintem mindenkit megőrjít már. És mi még szerencsések vagyunk, mert van akinek életre szóló károkat csinált ez a rengeteg eső. Nekünk csak annyi a bajunk vele, hogy nem tudunk kint lenni 10 percet, mert elázunk, de ahogy eláll úgy süt a nap, hogy szétéget!!!

Amicike alszik! Olyan bújós és Anyás lett. Picinek sem igényelt engem ennyire. Csodás érzés...de akárhova arrébb lépek, már mondja, Anya? Anya?? Még álmában is értem kiabál. kicsi kincsem, azt mondják ez természetes, mert tudatosodott benne, hogy én vagyok a biztos pont a kis életében!:))

Neki kell állnom vasalni, mosás, teregetés és rend rakás kész, főznöm nem kell, mert maradt tegnapról. Ráadásul reggel 2 szendviccsel kezdtem, olyan éhség tört rá, szerintem egy darabig nem leszek úgy sem éhes!

Ritus beteg szegénykém...:((( Jobbulást Nővérkém! De szerintem én azért megyek cardióra ma, de nem is viszek súlyzót, majd csak a levegőbe emelgetem a kezemet. De egy kis mozgás már nagyon kell. Holnap meg, vm. nyújtó gyakit csinálok, remélem lesz addig Pilates és akkor azt.

Mindenkinek csodaszép napot!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény