Fantasztikus volt...

...azt hiszem bátran mondhatom: Aerobic sportedző szeretnék lenni. :))) Majd ezt kibővítve személyi edző is (ebbe bele tartozik az életmód tanácsadás, cardió, testépítés és minden más is!)!:)

Nagyon tetszett a mai nap, szuper előadások voltak, főleg Gáspár Kata, hihetetlen személyiség, illetve Pati Nagy Attila is nagyon szimpatikus, tetszik a látásmódja, az energiája, látszik, hogy szívből csinálja, amit csinál és imádja!!!:)))

Nagyon szeretném megcsinálni a sulit! :) Apa azt mondta megoldjuk!:)))

Annyi energiát kaptam a mai naptól, olyan jó volt hallgatni őket, a kisugárzásuk. Amiket mondtak...annyira el tudnám képzelni így az életemet. Megmozdítani embereket, segíteni nekik hogy lefogyjanak, hogy boldogok legyenek. Kicsit, az órám erejéig elfeledtetni velük a gondjaikat....

Sok dolgom van még a suliig....hisz itt a testünk lesz majd a védjegyünk, szeretnék tovább formálódni addig, izmosodni, szálkásodni!:)))

Nem lesz könnyű a képzés, gyakorlati órákon van hogy 5 órákat tornázunk majd, ahhoz pedig kell egy jó kis kondi! És rengeteg gyakorlás itthon...ahogy magamat ismerem nap mint nap.

Viszont nagyon hiányzott ma Ama...ez nem lesz könnyű. Bár Ő nem sírt utánam és nagyon jól érezte magát....viszont úgy gondolom egy gyerek mellett tanulni még mindig könnyebb mint kettő mellett, és most vagyok 25 éves, most kell belevágnom. Segítségem van, Ama pedig okos, 1,5 évesen még okosabb lesz. És nem utolsó sorban még mindig könnyebb így tanulnom, mint visszamegyek dolgozni és amellett gyerek, háztartás és még suli is. Akkor inkább elvégzem a sulit és rugalmas munkabeosztásban még több időm marad Amira.

De egyet megígérhetek! Maximálisan, ami csak tőlem telik és még azon is felül fogok teljesíteni, hogy az Amitől elvett idő ne legyen hiábavaló. nagyon jól akarom csinálni!!!!

Mondott ma egy nagy igazságot a Gáspár Kata:
"Nekem ilyen a stílusom, aki ezt kedveli az az én óráimra jár mindig. Persze nem kedveli mindenki az ilyen stílust, de megtanultam, engem sem szerethet mindenki. Éppen ezért nem is akarok mindenkinek megfelelni, azt úgy sem lehet!"

Megjegyzések

  1. Hajrá Nonó! Biztosan menni fog! :)
    Olyan nagy örömmel írsz az edzőségről,hogy szinte már én is kedvet kaptam hozzá. :)
    Ama biztosan nagyon büszke lesz rád!

    Judit(Debrecen)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok sikert kívánok ehhez a lépéshez. Ahogy írod, nagyon hihető, hogy neked ez a hivatásod. Maradj ilyen amilyen vagy és minden sikerülni fog!

    VálaszTörlés
  3. Köszi Judit...:)) Remélem büszke lesz rám!!!

    Gyere te is...!:DDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Gyerünk Nonó! Vágj bele! Tuti hogy csak teltházas óráid lesznek!

    Sok sikert!

    És Ama bizti nagyon büszke lesz rád:DDD

    VálaszTörlés
  5. Vágj bele!!!Én is ezt tervezem!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény