Húzos napok jönnek...

Ma is ezerfelé megyünk..de ezt szeretem.:)

Most alszik Ama, ha felkel irány a Fotós, mert hívattam elő Amiról képeket, megyek Osztály talira, szeretnék vinni. Megyünk ma Gyerek táncra is, szerintem játszótérre is....Pörős nap...de az ilyeneket szeretem!:)))

Hétvégén is minden napra programunk van! de ez így szuper!:)))

Tegnap este torna elmaradt....most fogok nekiállni, bár pontosan még nem döntöttem el minek...lehet Cindy Crawf. tornát fogok csinálni...ezer éve nem csináltam!:) Régen mindig arra tornáztam, mert csak az volt!:)))

Isteni ebéd készül: csirkemell filébe teszek sajtot, göngyölöm...sütőben megsütöm fólia alatt, majd leveszem a fóliát rá barbecue szósz és vissza a sütőbe egy picit....hozzá rizst készítettem!:))) SAJÁT RECEPT, REMÉLEM FINOM LESZ!!!!:)

Már a kezem sem fáj....néha érzem egy picit. Étvágyam rendben, csak állandóan epret ennék...ma fél zsemle volt a reggelim, azóta csak epret eszek!:)))

Csodaszép napot mindenkinek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény