"Így fogyok Én" Abilya írása! :)

Így fogynék ÉN!

Igazából én még nem írtam cikket nektek, lelkesen olvasom a tieteket és azon gondolkozom mit is írjak ÉN. De látom kifogytunk a cikkekből így neki állok egynek.
Éppen az érettségiknek vége egyenlőre van egy kis szuszanatnyi időm.

Én nem voltam kiskoromban se kövér se sovány, olyan átlagos voltam, engem inkább a hajam miatt csúfoltak (göndör birka), nem a sulyom és kinézetem miatt.
Én is vidékről jöttem föl, nem is tudom mióta már, 19 éve, kiszámoltam gépen mert már nem fog az agyam. Itt ragadtam. Mindig is 60 és 62 kg-ot mutatott a mérleg kicsike nyelve. Akkoriban még olyan volt. Azt hittem kövér vagyok és mindig takartam a csípőmet, hogy ne lássák mekkora a fenekem. Pedig így visszagondolva nem is voltam kövér. Talán a csípőm volt széles. 38-as nacikat hordtam, amiket még mindig őrzök hátha egyszer belefogyok és akkor tudom eddig kell fogynom mert régen ilyen voltam. Most meg arról álmodozom, hogy de jó lenne ha annyi kg lennék mint régen isten bizi nem szégyelném.( de leszek)

A Kg-ok akkor kezdtek feljönni rám amikor megismertem ( 14 éve )a jelenlegi párom, már a férjem egy jó pár éve {12}. Minden féle bajom volt állandóan orvosokhoz jártam és ilyen olyan gyogyikat szedtem. Volt olyan hogy felhíztam 65 kilóra de egy párnapig nem ettem vacsit és lement megint 60 és 62 re. De most hiába nem eszek vacsit akkor se megy le, csak éhes vagyok.

Állandóan begörcsöltem alig birtam menni és mindig a Baross utcai klinika látogatója voltam akár éjjel akár nappal. Már olyan jól ismertek. De senki sem tudta hogy miért voltak ezek, ja igen és mindig véreztem állandóan összevissza. Így a sulyom is csak ment felfelé és észre sem vettem. Na jó nem sokat mert 68kg voltam amikor észre vettem hogy (terhes vagyok) a nagy lányommal. De addig át estem egy laporoszkopos műtéten is átfújták a petevezetékemet mert majdnem egy éve próbálkoztunk és még nem volt eredmény.
Vele sokat híztam, mert nem figyeltem oda sem a tornára , sem a kajára. Nem is tudtam mit tegyek, hogy ne hízzak el. Kb 95 kiloval mentem szülni 1999 ben. Az édességet kívántam mindig, és most is imádom!! Sajna!! A szülés után nem sok ment le talán 88 kg voltam amikor rá két évre megint kisbabát vártam. Vele kb 101 kiloval vonultam be a korházba.
De vele csak narancsot ettem, na jó nem csak narancsot volt étel is csak ez volt a fő eledelem.
Napi 12- 15 db. Már a zöldséges amikor megjelentem tudta narancsért jöttem.
Nem sokat híztam ami feljött az le is ment, tényleg nem sírhatok.
De innen akár mit csinálok nem megy le, mindig ami lemegy az fel is jön.

Volt egy próbálkozásom az kb 8 évvel ezelőtt éppen karácsonykor gondoltam ki hogy mostantól fogyizok és sikerült is véghez vinnem lefogytam 80 kg-ra és tartottam elég sokáig.
Amíg egy véletlen folytán ki nem derült, hogy a májfunkcióm nem jó és nem igazán szedhetek fogamzásgátlót na innen aztán meg nem ált 88-ig és innen leeeeee megy és feeeelmegy .
Volt próbálkozásom még,hallottam kétféle tablettáról a nevüket nem írom le de elkezdtem szedni mert az egyik barátnőm lefogyott tőle elég szépen de nagyon sok futással reggel állandóan fut.
Ő kint dolgozik Londonban. Nekem is sikerült vele lemennem 78 kg- ra de nemsoká vissza is kúszott se perc alatt. Féltem is tőle nagyon állandóan a netet bújtam és infókat kerestem róla, mikor mit tudok meg. Na közbe is jött egy nagy rutin vérvétel, hála az égnek nem mutatott ki semmit sőt tök jók lettek az eredmények a májfunkcióm is tuti volt. ÖRÜLTEM.
De nem szedtem tovább. Nem régen kipróbáltam egy másikat egy csaj szedte és olyan szuperul lefogyott tőle. Na gondoltam ez kell nekem is és nem olyan drága mint a másik és a doki ezt ki is tudja írni. Szedtem 3 hónapig és az eredmény 3 kg volt ami lement.
Abba hagytam ezt is, gondoltam nem kell ez nekem.
Most nem régen az egyik ismerős kereső portálon az egyik ismerősöm ki irta hogy van egy fogyi oldal és nézzétek meg. Ez volt a NONO oldala. Ez 2010.03.03.-án volt. Akkor én már előtte kb 1 honapja nem ettem kenyeret, cukrot, lisztet, krumplit, rizses dolgokat. Biztos éreztem valahol hogy az utamba kerül valaki aki előtt rákell készülni valamire.
Mikor megláttam a NONO oldalát olyan volt mintha az én oldalam lett volna vagyis rólam szólna a történet. Sírtam is ahogy olvastam és hogy milyen csodálatos ez csaj, hihetetlen.(Most is) 
Azt olvastam tőle írj naplót, hogy mikor mit eszel. Gondoltam ha füzetbe írom nem látja senki és annyit bűnözök amennyit akarok, így született meg az én oldalam is ahol igen is rám koppintanak ha esetleg kilendülök a megszokott kerék vágásból.
Gondoltam ha ő megcsinálta akkor nekem is sikerülhet. Gyorsan írtam is neki.

Nekem az volt a lényeg, hogy ez egy igaz történet és meglehet csinálni ha az ember nagyon akarja és ez az oldal nem olyan oldal ahol a csajszi levan retusálva soványra.
HANEM IGAZ TÖRTÉNET!!
Nem sokat fogytam azóta az életem nem fenékig tejföl. Ide- oda rohanok sokszor nincs időm tornázni, pedig tudom muszáj , de amennyit én szaladok elég lehetne napi torna helyett.
86,5 -ről indultam most vagyok 81,5. nem sok ennyi idő alatt.
Tudom, de lassan járj tovább élsz, érsz. Lassan de biztosan haladok.

Nem baj ha nem leszek első de tudom jó úton járok végre, hiszen már elég szépen lement magamtól és nem gyógyszeres segítséggel.
Ez már nekem nagyon szép eredmény.
Ezerszer köszönöm neked NONO!!!

Remélem sok embernek segít a kis cikkem, hogy nem a gyógyszer az amitől fogyni lehet és kell!!!HANEM AZ AKARAT!!! Hajrá csajok, megcsináljuk!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény