"Így fogyok Én" Hilda írása! :)

24 éves vagyok. Mióta az eszemet tudom, küzdök a súlyommal. már egészen kicsi koromban csúfoltak az osztálytársaim, a szüleim megjegyzéseket tettek rám, a családtagok mindig megjegyezték, hogy jó húsban vagyok. Anyától mindig azt hallottam, hogy fogyjál le, de igazából semmit nem tett ennek az érdekében. Hozták a csokit, süti volt többször egy héten, sőt menzás voltam, de azért otthon is ebédeltem a jó kis zsíros házi kosztból. Mozogni soha nem láttam senkit a családból.
Első nagyobb fogyásomkor 13-14 éves voltam. Akkor annyit csináltam, hogy nem vacsoráztam és minden este tornáztam. Arra nem emlékszem, kilóban mennyit fogytam, de tudom, hogy szép karcsú volt a derekam és magamhoz képest csinos voltam.

Kb. 64 kg voltam, mikor 15 évesen megismertem a vőlegényemet. Már akkor is volt rajtam mit fogni. Aztán felkúsztam 68 kg-ra, majd 70-72 kg lettem, ezt tartottam is. 18 évesen, a szalagavató előtt volt a lányok körében nagy divat, hogy naponta csak egyszer ettek. Én is kipróbáltam, így lettem 68 kg a szalagavató napjára. Főiskolára is ezzel a súllyal mentem, majd a kollégiumban 1-2 hónap alatt szépen elértem a 80 kg-ot. Akkor kaptam észbe, 2006 áprilisában, pont húsvét napján álltam mérlegre és borzadtam el a 80 kg láttán. Akkoriban a 90 napos diéta volt a menő, elhatároztam, hogy kipróbálom. Belevágtam és 1,5 hónap alatt 11 kg-ot fogytam. Akkor feladtam és újra visszatértem a régi, jól megszokott egészségtelen, mozgásszegény életmódomhoz, aminek "köszönhetően" már nemcsak a 80 kg-t, hanem a 87 kg-ot is elértem.

Tavaly nyáron volt egy próbálkozásom, 6 hétig napi 5x ettem, ami igy nézett ki:
R: 2 aldis ropogós felvágott, zöldség
T: gyümölcs
E: saláta vagy valami könnyű zöldséges étel
U: joghurt, túró
V: tejsavópor

Ezzel a 6 hét alatt lement 8-9 kg, de nagyon meguntam ezt a monoton diétát. Ismét feladtam, így sikeresen elértem újra a 87 kg-t...


Ma már ott tartok, hogy 2,5 hete nekiláttam újra a fogyókúrának. Emellett tornázgatok is, egyenlőre csak light-osan. Eredmény eddig -4,4 kg.

Nagyon boldog vagyok és érzem, hogy most már nem adom fel a célig, ami a 60kg, de megelégszem azzal is ha szeptember 4-re, az esküvőmre elérem a 65 kg-t!

Sok sikert kívánok mindenkinek! Ne adjátok fel, mert érdemes küzdeni, nagyon jó érzés látni, ahogy a mérleg mindig egyre kevesebbet mutat, jó újra a régi nadrágokat felvenni.

Megjegyzések

  1. Kedves Hilda!
    Nagyszerű vagy!
    Ha megengeded és elfogadod tőlem:
    ha még nehéz vagy magadnak de szeretnéd aktivizálni a tested,kezdj el gyalogolni-nem futni!-,hidd el 50-60 perc napi tempós gyaloglás csodákat művel.Vidd el a barátnőidet,közben sportoltok szájjal is-fontos,mert olyan tempóban kell menned,hogy még tudjál beszélni-ez a zsírégető pulzustartományod,ha nincs pulzusmérőd,ezzel tudsz kontrollálni.Ja és a narancsbőrön is segít-csak egy kényelmes sport-cipő kell hozzá,és naponta 1 óra.Az extrém túlsúlyos embereket ilyen módszerrel mozgatják....egyébként több 10 kilótól lehet így megszabadúlni,és még a futásra is rákaphatsz!
    Minden jót kívánok!Hajrá!
    Üdv:Kata

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény