Jajj, de jó volt tegnap!:))

Szuper volt kimozdulni.:)

Úgy volt, hogy Amát Anyósom fürdeti...de nem. Mert "Anya, anya hol hol?" felkiáltással keres ha nem vagyok a látómezőjében. Így én fürdettem, fektettem, és így nem volt sírás...Anyósom pedig vigyázott rá!:))

Az Osztály tali, és Öregdiák találkozó a volt Gimimben, szuper volt. Nem voltunk sokan az osztályból, de jó beszélgettünk!:)) Sokan nem ismertek meg....más haj, meg anno 14 évesen sem voltam 62 kg mikor bekerültem a suliba. kedvesek voltak, sokan megdicsértek, nagyon jól esett.....főleg mikor Amit dicsérték, mert persze vittem róla fényképet!:))))Aztán mentem Ádus után év záró partyra a munkahelyére!:)

A legjobb poén, mert hát, ha Nonó kimozdul mindig van valami: Megérkeztem a sulihoz, csöpp hely...le kéne parkolni. Nem érzem magam rossz sofőrnek, de pont akkora helyre beállnom, m amekkora a kocsi...meg még lejtőn is vagyunk....hát hát...megállt egy srác, kérdezte segítsek...kipattantam, igen köszi, beállnál??? Úgy meglepődött szegény, de beállt. Szegény elég patt helyzetbe hoztam...De nagyon rendes volt!:)

Pont jött egy volt évfolyamtársam...kérdezte a Férjem is elkísért, mondom nem csak erre ment a srác és megkértem álljon be nekem, mire Ő: Noémi, látom semmit nem változtál!:))) csak te mersz egy akárkit megkérni, és az simán megcsinálja neked!:))) Aranyos volt...

Hajnali 1 kor hazaértünk és Ama 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kor kelt....nem akartam elhinni...a kávémba nem volt itthon tej...úgy hogy kész voltam, mint egy élő halott!:( 7-re már a Lide-ben voltunk Amival!:)

Éssssssssssss, kaptam Ádustól egy nacit tegnap...már csak egy farmerem jó rám (hála égnek!:) Répa gatya....alul szűk, mindig ámulattal néztem azokat akik ilyet tudnak felvenni, és nincs akkor a fenekünk, hogy rosszul álljon nekik. Na nekem fenekem még van, de azt mondják nem volt rossz! fehér tűsarkúval, fehér felsővel!:))))

Tegnapi nap csúcs pontja, mikor felöltöztem és a Férjem ezt mondta: "Anya nem mondom ezt majd gyakran neked, mert tudod én azt szeretem ha van mit fogni rajtad...de minden elismerésem, hogy így lefogytál, mert valami szuper Bombanő vagy! Ha nem szeretnélek, ma tuti beléd szeretnék!":))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény