Kávézgatok...

...Ama pedig alszizik..előbb sírdogált, de azt hiszem vissza aludt.

Ez a mai uzsim, tejeskávé, nagyon fáj a fejem és álmos vagyok, ez a vacak idő miatt van.

Ma, míg kint homokozott Ama, ültem, néztem és azon filózgattam, hogy erre vágytam nagyon. Hogy Ő legyen nekem és boldog legyek a Férjemmel, és elégedett az életemmel.
És az is vagyok, nagyon.

De most már megint csak a távoli jövőbe kell néznem, és újabb vágyat kitűzni és elérni.

Belegondoltam, mi is az amit szeretnék csinálni. És tényleg az aerobic lenne az, legalábbis erre vágyom most. Lehet mire oda jutunk, hogy elkezdődik a képzés megváltozik ez, de nem hiszem.

Vágyom rá, hogy emberekkel foglalkozzak, emberek között legyek, nevessek, mozogjak, segítsek. Hogy a hobbym legyen tényleg a hivatásom. Hogy a gyerekeim azt lássák, a mozgás egy természetes dolog és ahogy tehetik Ők is válasszanak maguknak olyan mozgásformát, ami nekik tetszik.:)

Úgy érzem emellett jó anya és feleség tudnék maradni. Az órák vállalását egy ideig a gyerekekhez ütemezném, és lassan, szépen kialakulna. Lehet csak az ovis Anyukáknak fogok órát tartani, akikkel majd Ama egy csoportba jár, lehet csak a szomszédoknak, vagy a családomnak. De megtanulom, nem csak saját tapasztalataim alapján tudok majd felmerülő kérésekre válaszolni, hanem azt tudom mondani, igen én ezt tanultam, és remélem a legjobbaktól!:)

Úgy érzem ebben meg tudnám valósítani önmagamat. Fel tudnék töltődni!:)

Most nyáron minden féle óratípusra el fogok menni, a Fitness termekbe amik itt Érden vannak, és kipróbálok mindent. Úgy szeretnék belevágni, hogy ne legyen kérdéses számomra, nekem ez az utam.:)

Mint ahogy tudtam ezt, mikor férjhez mentem és gyermeket szültem, most itt az idő, hogy megtaláljam önmagam a munkámban is.

Szeretném, ha tudnám mutatni, van élet, fittség és egészség egy, majd két gyermek szülése után is!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény