Május 1.!

Nekem május 1-e a közelgő nyarat jelzi és mivel imádom a meleget, a nyarat, nagyon boldog vagyok mindig ilyenkor! :))



Ádus brassóit főz, én pihengetek, fáj a hasam és a derekam, ma úgy is pihi nap van (torna mentes nap:), nem is baj.:) Kell is néha a pihenés is. De azért holnap már nyomok valamit!:)

Ama felkelt elindulunk és estig meg sem állunk.:)



Továbbra is szépen tartom a 63 kg-t:)) Szuper, nagyon örülök neki.:) Nekem bevált a "Kaját, tornával kompenzálom" elv!:D Bár azért oda kell figyelni a hamira is.

Tegnap f6-kor mekiztem, utána Ádus este szotyizott mellettem, de én abból már nem ettem. Mondjuk nem is voltam annyira oda érte, ki lehet bírni, minden fejben dől el!:)




GYERÜNK CSAJOK, MA MÁR MÁJUS 1, KÖZELEDIK A NYÁR ÉS MI CSODASZÉPEK LESZÜNK A FÜRDŐ RUCIBAN, ÉS BÜSZKÉK MAGUNKRA, HOGY MEGHARCOLTUNK ÉRTE ÉS ELÉRTÜK AZ ÁLMUNKAT!:)

Mindenkinek csodaszép MÁJUS 1-ÉT KÍVÁNOK!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény