Nem hiszem el!

Végre jobb a kezem, erre hányingerem van...de nagyon. Nem bírom a szagokat...reggel még a kávétól is rosszul voltam. Jelzem még terhesen (Amival) sem voltam rosszul a szagoktól. Alig van picike erőm...csak ülve vagyok el. :( Szerintem valami vírus lesz. Kicsit olyan gyomor rontásnak tűnik, tegnap a Görög étteremben halat ettem, de Ritusék is és nekik kutya bajuk!!

Mai torna kilőve, most aludt el Ama ( 1 percet sírt kb.:))) én is lepihenek (de előbb teszek fel képeket!). Ma eddig 5-6 sós perecet ettem és reggel 1 db győri kekszet. Nem is kívánok mást.

Mindenkinek ennél szebb napot kívánok, aki teheti kint töltse, mert isteni idő van!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény