NINCS TÖBBÉ C-BOX!

Hogy miért nincs? A buta, beteg, primitív emberek miatt, akik jó dolgukban nem tudják, mit csináljanak, ezért számukra idegen embereknek írogatnak gusztustalan megjegyzéseket. Normális dolog ez?

Mert, hogy engem szidnak, az egy dolog. Én sem szeretek mindenkit, engem sem szeret mindenki, sőt! Többen nem, mint ahányan igen..... Nincs ezzel baj. Ha értelmes (volt már rá példa) megbeszéltük, nincs több mocskolódás, én is megértettem Őt, Ő is engem.

De aki már nem tud engem támadni, az támad egy számára ismeretlen embert, mert unatkozik? Emberek, tanuljatok, sportoljatok, vezessetek háztartás, vagy csináljatok amit akartok, de ne legyetek már primitívek!

Nem is értem. Csinálok egy c-boxot, hogy segíteni tudjuk egymást, és le kell vennem, mert állandóan mikor jövök azt kell olvasnom, hogy minek fogysz úgy is ronda vagy, mi ez ovi???

Minek jön az ilyen ide???
Irigykedni?? Azt lehet másképpen is.

Mi akik itt vagyunk, a fogyisok és én, megdolgoztunk azért amit elértük, kő keményen. Nap mint nap teszek azért, hogy még jobb és jobb lehessek. Hogy még többet elérjek. Hogy még inkább tudjak segíteni, és még többet ki tudjak hozni magamból is. Ez szerintetek olyan marha könnyű?? Miért csak az jön le egyes embereknek, hogy szánalmas??? Miért nem néz a dolgok mögé??? Ne azt nézze, hogy: 36 kg lefogyott, de könnyű neki, fiatal, szülés után, van ideje, jó dolga van. Fogalmatok nincs milyen ROHADT NEHÉZ DOLOG EZ!

Azért mert van aki nem képes túllépni a saját maga határait, azért még a másik, aki igen, nem rossz ember, vagy várja el h körbe nyalják, vagy nem akar ettől celeb lenni.

Attól mert szeretek blogot írni, beszélni, találkozni olyan emberekkel akik elindítottak valami felé, még nem majmolok és azért mert felnézek valakire, még nem belé kapaszkodva akarok feltörni!

Miért kell ezt leírni???

Akinek nem tetszik, ide sem kéne jönnie.

De nem baj, lesz honlapom, lesz fórum és csak regisztrált felhasználók lehetnek. És akik nem úgy viselkednek, ahogy más normális ember, az nem lesz ott kívánatos személy.

Itt jelezném, nem azért fog valaki repülni, mert nem szeret, vagy mert beszól...nem szerethet mindenki! de ha primitív és olyanokat támad, akik nekem fontosak, akiknek szeretném megmutatni képesek elérni az álmaikat, akikbe éppen hitet és erőt öntök, akiknek pont erre nincs szükségük, na az biztos nem maradhat.

Szerettem a c-boxot, de nem fogom engedni, hogy bántsanak olyan embereket, akik azért jöttek ide, hogy változtassanak, küzdjenek és harcoljanak. Nem engedem, hogy emiatt egyetlen ember is elveszítse a hitét!!!

Megjegyzések

  1. Sajnálom,hogy az ilyen hülyék miatt törölnöd kellett,de megértelek...és nagyon várom,hogy legyen egy új chat,akárhol,mert már szinte napi program,hogy bekukkantok hozzátok és nagyon rossz lenne,ha nem tudnék tovább beszélgetni veletek..szóval várom Nonó a linket,ahol rátok lelek majd! :)

    VálaszTörlés
  2. Igazad van maximálisan Nono :) Hoxán is van egy-két szarkeverő nem is értem akkor minek vannak ott ?!?! Tényleg sok, jó embert ( mint te is) elüldöznek az ilyen mocskok. Ezeknek kellene egy külön oldal és ott szívassák egymást :)

    VálaszTörlés
  3. Ja természetesen én is szeretnélek tovább olvasni téged/titeket bárhol is lesztek :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon filózom a mihamarabbi honlapon...ott akkor tudnánk forumozni....

    mert most jegeskávén hiába is nyitok forumot....oda is át kell menni, jó lenne ha egy helyen lenne minden.

    oda (honlap) átviszek megint mindent:))))

    de csinálom ahogy tudom:))

    VálaszTörlés
  5. Szia Nonó! Örülök a döntésednek, csak lehúzza az oldaladat a mocskolódás, az meg nem lenne jó! Én az sg-n csináltam egy rendes fórumot, ahol én vagyok az admin és a moderátor is. Ezt a fórumrendszert simán be lehet illeszteni bármilyen honlapba, de sima blogba is, én is ott kezdtem (iframe módszerrel). És akkor nem kell, hogy elhagyják az oldaladat. Én most elkezdtem csinálni egy helyi honlapot, ha érdekel nézd meg. Ez statikus csomag, mert saját pénzből álltam és dinamikusra most nem telik :-))) Ehhez nem jár fórum, stb., de bármi beilleszthető, úgyhogy megoldottam úgy, nézd meg ha érdekel, www.vasad.info
    Nem reklám, csak azért mutatom, hogy lásd, van lehetőséged. Egyébként azért .info, mert a .hu foglalt volt, hiszen ez egy község honlapja.
    Na, bocs a hosszú beírásért! Puszi és sok sikert!

    VálaszTörlés
  6. Szia Anita, köszi, meg fogom nézni:)

    puszi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény