Rossz hétkezdés...

...fáj a fejem, nyűgős vagyok, álmos. Ráadásul szar az idő, fáj a derekam....szóval nem túl jól kezdődik a hét!:((

Ama ma n6-kor kelt...ez iszonyat!:(((

Viszont úgy döntöttem amíg Ama alszik, én is fogok...de nem nekem való ez a napközbeni alvás. Inkább tornáztam, bár nem vittem túlzásra, RR Kismama 20p. csináltam. Jól átmozgatott, jól eset, szeretem. Holnap Zumba és valamelyik Réka erősítés...szerintem comb rész!
Szerdán elvileg lesz cardió dance...meglátjuk. Ez az utolsó, és majd júliusban lesz a tánc tábor, aztán majd csak ősszel lesznek újabb órák.

Ma paprikás krumplit főztem...nagyon régen volt már!:) A héten kitaláltam lesz még tojásos nokedli és Bakonyi borda is!:)))

Örülök, hogy a két nappal ezelőtti bejegyzésemmel pár embernek erőt adtam a folytatáshoz.
NE FELEDJÜK EL SOHA, CSAK RAJTUNK MÚLIK.
CSAK MI MAGUNK ÉRHETJÜK EL AZ ÁLMAINKAT!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény