Sokkal jobb...

...hogy nincs c-box, annak ellenére, hogy akik fontosak nekem, most nem tudnak írni, de inkább így legyen, mint hogy bántsák őket!

Ama most aludt el, szaladok Tatarekezni...közben meg sül az ebéd is.:))

Ma délután kétgyerekes leszek, az is egy külön edzés lesz nekem:):)))

Továbbra is nagyon várom a hétvégét, és találtam egy Lányt, aki most jár a tavaszi tanévre a Company-be és sok hasznos dolgot tudott mondani...és egyre jobban tetszik.

Főleg, hogy Apa azt mondta, ha meglesz a két szoba, akkor a mostani pici szobába kapok a falra tükröt és ott zárt ajtók mögött gyakorolhatok amikor és amennyit szeretnék!:)))

A tegnapi cardió brutál volt.:))) De annyira, hogy levegőt nem kaptam, de nem hagytam abban egy percre sem. Megérte, mínusz 1 kg víz lement!:)))

Gondolkozom a keddi Réka tornán amit hirdet, a 90 perces Alakreformon, de ahhoz Apának időben haza kell érnie és fürdetnie. Na meg főleg, hogy mennek páran ismerős Lányok, akikkel annyira jó lenne talizni!:)))

Megjegyzések

  1. szia! Mi nem ismerjük egymást, de ha időm engedi bele-belekukkantok a blogodba. Csak azt akartam, tudd: MINDEN elismerésem a Tiéd! Elképesztő amit elértél és büszke lehetsz magadra! Nem tudom, hogy mi volt ez az cbox mizéria, de sajnálom, ha van olyan ember, aki nem azt látja, amit én, hogy csúcs, amit elértél!!!! Ama pedig gyönyörű :)
    minden jót: Kata

    VálaszTörlés
  2. Szia,Nonó !Nem szoktam írni de kénytelen vagyok.SZeretném ha tudnád nagyon sokat köszönhetek neked. A te hatásodra kezdtem fogyizni,a te írásaid adnak erőt mind a mai napig,hogy ne adjam fel.így a te segítségeddel három hónap alatt lement 15 kg.Ne törődj a negatív kritikákkal légy büszke magadra,amit elértél és hogy ilyen hatással tudsz lenni másokra, üdv: P Marcsi

    VálaszTörlés
  3. Drága Kata!
    Köszönöm kedves soraidat:))) Sajnos sokan olyat dolgokat képzelnek e mögé ami nem létezik, és irigyek. De nem is baj ez idáig, de miattam másokat nem bántsanak, azt nem fogom engedni!
    Köszönöm:)))) Ha a Lányomat dicsérik az nekem a legszebb bók!:))

    Drága Marcsi:)
    Nagyon büszke vagyok rá, 3 hónap 15 kg....szuper vagy!:))))) nagyon boldog vagyok, hogy olvasol és köszönöm neked. Mindent bele, a határ a csillagos ég!:))

    sok puszi nektek!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény