Szép estét!:)

Szörnyű ez az eső...iszonyat mi van országszerte!:(

Eddig nem sokan küldték az adatokat!
Képet kevesen küldtek viszont....ami fontos, mert aki küldött azoknál mindenkinek szemmel látható a változás. A kép magatok miatt is fontos, hogy majd ha vissza nézitek lássátok honnan hova jutottatok!:)

Du. pilates-t csináltam, de nem az én világom. Lehet ha lenne mellettem egy tanár, akkor érezném és élvezném..de így DVD-ről nem tetszik. Viszont a karom még mindig fáj...és most már izomrángás is van....nagyon rossz, ha nem javul megnézetem dokival.

Elkezdjük felpakolni Ádussal az eddigi adatokat!:)

Csodaszép estét!

Megjegyzések

  1. A pilates nekem sem. Vettem dvd-t de 10 perc után meguntam. Nekem zene kell, jó hangulat, ugribugri, ilyenek

    VálaszTörlés
  2. Csak mondta az nyílt napom az aerobic oktató csaj, kell néha ilyen torna is, mert ha csak ugri bugrit csinálunk majd akkor 2 évünk van a szakmában....megnézem a jógát meg a gerinc tornát...de végülis az erősítés is pihis....D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény