Szép napot!:))

A szőke hajam nyert, bár nem bocsátottam szavazásra a dolgot, de köszönöm, aki őszinte véleményt írt. De mint írtam, nekem ez pontosan mutatja a: "Milyen volt Nonó és milyen lett....Volt: bájos, tapasztalatlan, naiv, kezdő, picit duci Anyuka, és most: erős, küzdő, eléri a céljait, már elindult az úton, hogy a legjobb Anyuka legyen, vagány csaj!:))) Többeknek jobban tetszik a szőke, és el is fogadom. De nekem most a sötét, de egyszer bekattanok majd és hosszú, szőke lesz!:)) Jó Nővérkém??:))

Ma eddig porszívóztam, felmostam, rendet tettem, mosogattam, mostam, teregettem...nem is tudtam hogy ma ennyi dolgom lesz. de hétvégére (is!) csillog a lakás és ez fontos nekem!:) Délután Fodrász és Osztály találkozóra megyek!:)) Kis kikapcsolódás mára!:)

Tegnap amit értem ettem...ma nem vagyok éhes, csak iszok szinte...De azért Anya hozott nekem a Zöldségestől epret az el fog fogyni!:)))

A körmöm már kész, most kicsit tornázok, amíg a Szépségem alszik!:)

Csodaszép napot!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény