Szép, napsugaras napot szeretnék!:)

Bizony, újra van c-box, mert Anita segítségével ráleltünk, hogy lehet moderálni a c-boxot. Sajnos nem mindig vagyok, napi 2szer tudok leülni a gép elé. De akkor törölni fogom, ami nem oda illő. Rá fogom szánni az időt. Hozzáteszem nem fogok minden beköpést törölni, csak ha valaki beleköt másba, csúnyán beszél. Az, hogy engem nem kedvelnek egy dolog, nem törölhetem állandóan ezeket, ez hozzá tartozik. De remélem most már arra lesz használva amire való, egymás segítésére, dumcsizásra, hogy jókat nevessünk!:)))

MA MEGYEK A RÉKA TORNÁRA!:)


Remélem találkozok ismerősökkel...már várom nagyon!:) Apa vigyáz a Kicsikénkre.:))) Sajnos Ritus nem tud jönni...de majd legközelebb!:)))


Nagyon büszke vagyok a családomra! Anyukám és Ritus is elérik lassan a 90 kg-t....és 8-ssal kezdődnek. Nagyon boldog vagyok. Mert ezáltal egészségesek, és még szebbek. Ritus is egy szuper Anyuka, Feleség, testvér....és egy sexis Nő is lesz. Anyukám a legjobb a világon, minden szempontból és Ő is fiatal még, igenis legyen csinos és egészséges!:)))))))))) Már csak a fiúk fülét kéne elkapni!!:DDD

Ma gyros lesz az ebéd. Vacsi vm nagyon könnyű lesz és az is kb 4 kor, hogy nehogy rosszul legyen a Réka tornán!:)))

Jöhetne a jó idő...elvileg hétvégére jönni fog, remélem is, mert sok szupi programunk van!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény