Szomorkás este!

Ádus kb, éjfélre ér haza, Ama már alszik...egyedül vagyok.:(

Azt hiszem lehuppanok a tv elé, és megnézek egy filmet, sőt még lehet popcornt is eszek...bánatomban!:))))

A mai rántott gomba isteni volt. Maradt 3 fej, azt megettem uizsi-vacsira f5kor...azóta egy kis csokit ettem, Ama kínált meg vele!:)

Előtte elkísértem a Ritust: Gyerek Táncra és végig ugráltam a rocky órát, ami 1 órás volt. :))

Na, azt hiszem, még egy kicsit böngészek, aztán leheveredek!

Holnap csak délután, vagy este leszek, mert Állatkertbe visszük Ritussal a srácokat!:)

Szép estét nektek!:)

Megjegyzések

  1. Ne szomorkodj!! Nekem néha még jól is esik picit egyedül lenni. Ilyenkor nyugiban tudok gyantázni, manikűrözni, pedikűrözni, feltenni egy maszkot. Amolyan csak magamnak este, anélkül, hogy kiröhögnének, meg kérdezgetnék, hogy azt meg minek kened magadra??

    VálaszTörlés
  2. Én nem szeretek egyedül lenni....:( Engem nem bánt Ádus ezekkel, én azt szeretem ha itt van.:)) De végül pediküröztem és chipset ettem!:(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény