Szuper fogyi tali!:)



Bár az idő nem volt valami fényes, elmondhatom, szenzációs fogyi talin vagyunk túl!:)

Nem voltunk sokan, de így tudott mindenki, mindenkivel váltani pár szót!:)

Ott volt: gEsztianyu és Eszti:), Ritus a gyerekkel :), Cinim a Vőlegényével, Marika édes Kisfiával:), Abilya drága családjával, édes Onikita Kismamánk és Férje, Nikikém drága, és Mi hárman!:))

Mindenki szuper volt, kedves, segítőkész, jó volt beszélgetni, hallgatni őket, élmény volt, köszönöm nektek!:))

Biztos vagyok benne, hogy olyan ebereket ismertem meg, aki erősek, hisznek magukban, hisznek az álmaikban és vasakarattal küzdenek érte!:))

Finomakat ettünk-ittunk.:) Én diétás csokipudingos Brownie-t sütöttem, Cini drága almás-zabpelyhes sütit, aminek kérem szépen a recijét, mert vm isteni volt. És Cinitől még csodaszép ajándékot is kapott mindenki!!!:) Igaz Tündér!:)

És a képek...












KÖSZÖNÖM NEKTEK A TEGNAPI NAPOT!!!:))

Ma pedig, várom az adatokat!:)))

Csodaszép napot!:)

(Képeket azért így tettem fel, nem Imi-kimi- keretben, mert így ti is le tudjátok menteni:))

Megjegyzések

  1. Szia Nono!...fantasztikus vagy,csodállak a kitartásodért,eredményedért,a segítő készségedért,és egyáltalán,hogy ezt a találkozót összehoztad!
    ...és Lányok!
    Szuperek vagytok,annyira aranyosak,helyesek!
    Én csak olvasótok vagyok,sajnos nem mindig jutok géphez,de azért igyekszem nyomot követni az eseményeket,eredményeiteket.
    Hiszitek,vagy sem,de tegnap nagyon sokat gondoltam rátok a találkozót illetően...és fájt egy kicsit a szívem,amiért én,csak úgy ismeretlenül nem tudtalak benneteket meglepni,odamenni....pedig de jó is lett volna!
    Nagyon drukkolok Mindannyiótoknak és persze magamnak is,hogy sikerüljön elérni az álomsúlyt.
    Üdvözöllek Bennetek:Zuzu

    VálaszTörlés
  2. Szia Zuzu:)

    Nagyon köszönöm neked, a Lányok nevében is!:)))))

    Jajj pedig de jó lett volna ha meglepsz minket!:))

    Sok ok puszika

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény