Végre süt a nap!:)))

Jajj de jó, az ember kedve is sokkal jobb!

Hát Réka célját elérte, marhára izomlázam van, főleg a fenék és combomban....de nem baj, olyan jó volt.:) Ma pedig este irány cardió! :)))

És mivel szép idő van, így ma irány ki.... szerintem egész délután kint leszünk!:)))

Nagyon büszke vagyok a Fogyis Lányokra, nagyon szépen haladnak, a képek pedig amiket küldenek...1 hónap alatt annyit változtak...ha nem is a súly lett sokkal kevesebb, de kivirultak, boldogok...jó nézni a képeket!:))))

Fogyi végén aki beleegyezik annak csinálok ilyen volt, ilyen lett képet!:))

Nagyon boldog vagyok, hogy megszerveztem a versenyt, csodálatos érzés az, hogy együtt eddig 142 kg fogytatok le...nagyon büszke vagyok rátok. Mindent bele továbbra is!:DD

Megjegyzések

  1. Wow, 142 kg, az nem semmi. Mi si boldogok vagyunk, hogy megszervezted. Köszönjük :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény