Voltam dokinál...

...pihentetnem kell a karomat. Vagyis pénteki box kilőve. A héten mindenképpen vissza kell fognom...de szerintem a jövőhét szerdai cardió dance-ig nem tornáztatom a karomat. Kenem Richtofit-tal, szerintem az az egyik legjobb!

Azt mondta ma a doki, hogy orvosilag nem javasolja a további fogyást....persze mindezt nevetve, tudja, hogy már nem diétázom. Mondta szuper vagyok, egészséges (labort most vittem vissza!), jó az izomzatom, szépen felépítettem, a lényeg, már ne fogyjak!:)

Szerintem holnap egy RR 2009 comb 20 percest nyomok. És kétnaponta olyat fogok, amiben egyáltalán nincs kéz, vagyis főleg comb, mert a fenék résznél is támaszkodnom kell, hasnál is használom a karomat. Most egy hétig lábra gyúrok:))). Egy biztos mozognom kell valamit, anélkül megveszek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény