Azért elég borzasztó...

...hogy júniusban C vitamint szedek én és Ami is, nem? De muszáj, próbálom megvédeni Amit, h nehogy elkapja tőlem ezt a vackot! Hála Istennek stamp csajszi! Sok gyümit eszik, és rendesen táplálkozik, remélem mindig elkerülni majd minden rossz!:))

Ma nem lesz még torna. Na, de mennyire peches vagyok. Mert tegnap és ma is volt cardió dance...:((( Dehát még itthon sem merek mozogni. Egyrészt erőm sincs, másrészt, nem merek leizzadni, azt hiszem ez a hét a pihenésé! Jövőhéten nagyon szeretnék már viszont edzeni. Sőt erősen gondolkozok a keddi Réka tornán...:)) Ádus azt mondta mehetek. De jó lenne...

Még mindig nincs jó idő....pedig már jöhetne!!!! legalább az udvarra kimehessünk Amicivel!:))

Ja, torna ellenére, szépen tartom a 62 kg-mat. :) Ennek nagyon örülök! Este chipset ettem...mondjuk mást nem. Csak diétás sütikét!:) Figyelek azért, sok gyümit egyek, most hogy beteg vagyok...de ne nassoljak. Csokit egyáltalán nem eszek például.

Mai ebéd végül lecsó lesz...jajj de jól is fog esni!:DDD

Írta nekem valaki, Nonó, szerintem vékonyabb vagy, mint szülés előtt. Hát igen 18 kg-val!:) És ez olyan jó. Pont jól érzem magam most a bőrömben. Hozzáteszem, szerintem a testem is, mert nagyon tartom ezt a 62-63 kg-t most már hónapok óta...és azt mondták nekem, a testem majd jelezni fogja mennyi az a kg amennyivel jól érzi magát, és itt nagyon megálltam!:))

NYOMJÁTOK CSAJOK, MEGÉRI....MOST MÁR TALÁN LASSAN VÉGRE IDEÉR A NYÁR, ÉS BÜSZKÉN VEHETÜNK MAJD BIKINIT MAGUNKNAK!!!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény