Bekeményítés magától...

....vagyis nem is kell bekeményítenem mégsem, mert magától bekeményített a szervezetem.

Hányingerem van, hasmenésem, derekam leszakad, szédülök, fáj a fejem, borzasztó a közérzetem, régen voltam ilyen pocsékul. Késik 4 napja, de neg. a tesztem. Azt hiszem ez a diéta maradványa lehet, másra nem tudok már tippelni. Orvos hétfőn tud fogadni!

Hozzáteszem Amival egyszer nem voltam ilyen vacakul terhesen. Szerintem ez most több dologból tevődik össze, de egyik sem a terhesség!

Igazából már több hónap eltelt a fogyim óta, most rendeződne a testem? a szervezetem?? lehet sok volt a heti 5 torna...asszem túlzásba vihettem.

De erre van a blog, hogy ha így tettem, ti már tanuljatok belőle, és ne csináljatok majd ezt. Ki fog derülni mi bajom van hétfőn.

Szerintem a hányinger-hasmenés, az a most sok családban előforduló betegségek egyike. Azt kaphattam el. Remélem Ama nem fogja!!!!!

Egy szó mint száz, Ama alszik és én is megyek pihenni!:))

Nektek szép napot!:)))

Megjegyzések

  1. Mielőbbi jobbulást kívánok! Millió gyógypuszi Neked!

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulj meg minnél hamarabb!!! Pihenj, próbálj meg aludni minnél többet! Várunk vissza!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény