Csokis-meggyes piskóta: U1 és kevés kcal!:)

Hozzávalók:
5 tojás
1,5 evk. folyékony édesítő
fél cs. sütőpor (elhagyható!)
5 evk. U1 liszt

3 dl tej
1.5 kk. folyékony édesítő
1 csoki pudingpor
16 dkg meggy
(nem muszáj pont ennyi, nekem ennyi volt itthon!:)


Hasonlóan, mint a cseresznyés piskótánál megcsináltam az 5 tojásos piskótát. (lásd: http://nonoeletmod.blogspot.com/search/label/Csereszny%C3%A9s%20Update%201%20%20pisk%C3%B3ta)

Majd 2 dl tejet felforraltam, addig 1 dl tejjel kikevertem a csoki pudingot és 1,5 kiskanál folyékony édesítőt, majd összefőztem! Ebbe beletettem a meggyet, elkevertem, és mikor kihűlt, megkentem a torta lapomat, piskótámat!:)) Pár órára hűtőbe tettem és ISTENI LETT!:)

Összesen: 892 kcal! Nekem 8 szelet lett belőle!
1 szelet 111,5 kcal!:)))

Képekben: Kész a piskóta, majd feje tetejére borítottam, összekevertem a pudingot a meggyel és megkentem a vele!:))) A torta szeletről nincs képem, mert a kertben vágtuk fel...de nagyon gusztusos volt...magas piskóta és tele csokipudinggal!:))




Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény