De jó is volt...

... a mai spinning reggel. Másik Csajnál voltunk, mert helyettesítés volt, de nála még brutálisabb volt. De sokkal jobban bírtam, mint az elsőt, hegymenet állva is elég jól ment!:)) Jól esett nagyon!:)

Meghívott minket Ádus ebédelni, ettem gyrost (krumplival), és tiramisut is!:) Isteni volt!:)

Megjegyezném, most, hogy a héten 5-szőr mozogtam 60 percet, így az étvágyam is megnőtt. De ha belegondolok ez érthető, hisz több kcal égetek el, és a a szervezet kéri az "anyagot"!:)) A cél úgysem a fogyás már, hanem a szálkásítás. Még ha 1-2 kg vissza is jön bele kell, hogy férjen!:) Bár szeretem a 62 kg-t, de most átálltam a 63-ra. De végül is az ingadozás az mindenkinek megvan. A lényeg, hogy ne szaladjon el a ló!

Most uzsira cseresznyét ettem, vacsira pedig dinnyét fogok!:))

Holnap szerintem RR INEP 20 perc talajt csinálom!:))) Jól fog esni!:)))

Jövőheti edzéstervem:
H: J.P cardió dance 60 perc? (nem biztos, hogy lesz,),
vagy RR Add Önmagad 20p. talaj

K: Alakreform Rékával 90 perc
Sz: pihinap=hasizom
Cs: Aerobdance DNS 60 perc
P: RR INEP 20 perc
Sz: Spinning DNS 60 perc
V: pihinap=hasizom

Ebből 2 cardió, (lehet 3! hétfőtől függ) a többi alakformálás!:))

KÉREK MINDENKIT KÜLDJE A HAVI KG ÉS CM EREDMÉNYEKET, ILLETVE VÁROM A KÉPEKET IS!:)) Legkésőbb ha kérhetem vasárnap estig...hétfőn szeretném felrögzíteni!:)) Köszönöm!!!

Bizony, bizony, már a 2. hónap zárása...
szalad az idő, és szaladnak le a kilók is!:)))

Büszke vagyok rátok, kemények és kitartóak vagytok!
Hajrá, hajrá!!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény