Edzéstervem jövőhétre!


Össze is állt a kis fejemben az edzés tervem, a hetiből kiindulva jó volt a cardió és erősítés váltakozása, illetve a koncentrált izomtorna, ennek tudatában:

H: RR 2009 comb 20 perc és hasizom
K: Spinning 60 perc
Sz: RR INEP 20 perc+vádli (kicsit "lazulós" átmozgatós, pihi nap!:)
Cs: Pilates, ha nem tetszik Zumba, és hasizom
P: RR 2009 fenék 20 perc és hasizom
Sz: Spinning 60 perc
V: pihinap, vagyis hasizom!:)

Következő héten, vagyis a július 5-ei héten pedig cardió dance tábor, vagyis H-P-ig minden este 20-21:30 van táncom!:))) Az azt követő héten pedig az erősítés lesz előtérben, bár mi cardió dance végén minden erősítünk is, has, fenék, csípő, belső comb!:)

És, ha már torna...akkor képekben, mit is kell ledolgoznom, vagyis, hogy néz ki az Én pizzám!:))
Pizza a'la Nonó!:))






Pizza recept:
Nagyon egyszerű, én mindig ezt sütöm!
40 dkg liszt, 2,5 dl víz, 2 tk. só, 3 evk. olaj (én olivát szoktam), oreganó (sokat szoktam, imádjuk!) 1/2 élesztőt belemorzsolok 1 dl langyos tejbe és 1 tk. cukorba, felfut mindent összekeverek és kelesztem 1 órát...

Kikenem olajjal a tepsit, belenyújtom, pizza krémet venni szoktam, ezen a pizzán fent szalámi van, kukorica, lila hagyma és sajt. 220 fokon szoktam sütni, 20-22 percet!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény