Érdekesség...

Anitám ma tett a naplójába egy képet. Egy olyan képet, amilyen női alak neki tetszik. Én is elgondolkoztam, nekem kinek a teste, alakja tetszik a legjobban...

Tetszik Réka, de a hasa nekem túl izmos, a vádlija kicsit picike. Tetszik Dukai Regina is például....de őszintén szólva legjobban: Cindy Crawford tetszik...

Bizony, bizony. Nőies, amennyire kell annyira izmos. Szép, kecses lábai vannak, szép hasa, vékony karja...nekem ez tetszik. Max még egy kis külső combra gyúrás....!:DDD

De én engedek az izmosabb lábból, ha megkapom a cicijeit!:DDDD

Tudni kell előttem soha nem lebegett itiner, hogy na ilyen szeretnék lenni. Szerintem fontos, hogy önmagunkhoz képest hozzuk ki magunkból a legjobbat!:)) Én is ezen vagyok!:))



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény